Är Nostalgishopen en fysisk butik?
Tyvärr, i nuläget är vi bara en webbshop så det går inte att besöka butiken fysiskt. Håll utkik på sociala medier – ibland besöker vi mässor eller marknader!
Är ni ett drop-shipping företag?
Nej, vi arbetar inte med drop-shipping utan skickar allt från vårt lager utanför Örnsköldsvik. Vi packar och skickar alla paket själva och alla varor som lämnar oss kvalitetskontrolleras.
Hur fungerar det med frakt?
Vi har en fast fraktkostnad på 39:- vid beställning upp till 499:- och din order skickas med brev, Postnords varubrev eller DHL. Tid från frakt till att du har din beställning är 2-6 arbetsdagar.
Vi har alltid fraktfritt vid order över 500:-!
Hur gör jag vid en reklamation?
Du har alltid rätt att reklamera en felaktig vara. Kontakta oss på info@nostalgishopen.se så hjälper vi dig! Spara varan tills reklamationen är klar.
Vad gäller vid öppet köp?
Vi har valt att ge våra kunder möjlighet till ett öppet köp. Inom 14 dagar från att du mottagit har du rätt till öppet köp. Kontakta oss på info@nostalgishopen.se så hjälper vi dig! Kunden betalar frakten vid öppet köp. Varan måste vara i säljbart skick med orginalförpackning i de fall det finns en sådan.
Hur får jag information om kampanjer och rabatter?
Följ Nostalgishopen på Instagram eller Facebook för att få information om våra kampanjer, nyheter m.m. Vill du vara helt säker på att inte missa något – följ länken för att prenumerera på vårt nyhetsbrev: Prenumerera nu!
Kan jag betala med Swish?
Vi använder Klarna checkout som betalmedel i webshopen. Där finns flera olika betalmedel som direktbetalning med Swish och bankkort, faktura eller delbetalning. Har du problem med betalningen, kontakta oss på info@nostalgishopen.se så hjälper vi till!
Jag letar efter ett särskilt motiv av Nostalgic art men hittar det inte i shopen.
Ibland har vi möjlighet att få tag på utgångna motiv från vår leverantör, även om de inte finns i shopen. Skicka ett mail till info@nostalgishopen.se så ska vi göra vårt yttersta för att försöka hjälpa till!
Kan ni leverera till andra länder än Sverige?
I webbshoppen säljer vi enbart till kunder inom Sverige, men hör av dig till info@nostalgishopen.se så kan vi lösa leverans till andra nordiska länder mot en högre fraktavgift.
Varför ska jag göra ett konto på Nostalgishopen?
Det är helt frivilligt att skapa ett kundkonto och går lika bra att handla som gäst. Om du skapar ett kundkonto har du möjlighet att gå tillbaka för att se och ladda ner dina tidigare ordrar och fakturor.
Hur kommer jag i kontakt med kundservice?
Om du har frågor gällande shopen, våra produkter eller din order är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Lättast får du tag i kundtjänst genom att maila till info@nostalgishopen.se eller ring Gunilla på 070-3664199.